Szczegóły

Dla naszego klienta firmy transportowo – spedycyjnej z 30 letnią tradycją specjalizującej się w transporcie międzynarodowym flotą własną pojazdów oraz spedycją międzynarodową. Poszukujemy osoby na stanowisko:

  • Transport Manager
  • Lokalizacja: Sucha Beskidzka
  • Wynagrodzenie: 9 000 – 13 000 zł brutto

GŁÓWNE OBOWIĄZKI

  • Planowanie i zarządzanie procesem transportowym;
  • Zarządzanie zespołem dyspozytorów i spedytorów;
  • Optymalizacja procesu transportowego z uwzględnieniem jak największej jej produktywności i efektywności kosztowej;
  • Inicjatywa w poszukiwaniu sposobów zwiększenia przychodów i/ lub redukcji kosztów i eliminowania marnotrawstw;
  • Analiza rentowności tras;
  • Realizacja założeń, celów i wytycznych budżetowych;
  • Nadzór nad wykorzystaniem i rozwojem programu TMS;
  • Udział w tworzeniu procedur;
  • Wdrażanie i nadzór nad realizowanymi projektami;
  • Raportowanie wyników działu transportu;
  • Weryfikacja poprawności KPI;
  • Wprowadzanie w życie nowe, niekonwencjonalne i innowacyjne pomysły, dbając o ich realizacje;
  • Współpraca z innymi działami firmy;

OCZEKIWANIA

  • Wykształcenie wyższe np. ekonomia, logistyka, transport – warunek konieczny;
  • Minimum 3 letnie doświadczenie w zarządzaniu działem transportu w firmie z własnym taborem przekraczającym 80- 100 samochodów – warunek konieczny;
  • Znajomość języka angielskiego umożliwiającym swobodną komunikację w mowie i piśmie – warunek konieczny;
  • Umiejętność zarządzania grupa podległych dyspozytorów, spedytorów i kierowców oraz monitorowanie ich pracy;
  • Zdolności analityczne w obszarze kosztów transportowych;
  • Poczucia odpowiedzialności za osiąganie wyznaczonych zadań i celów;
  • Dobra znajomość rynku, zagadnień i procedur związanych z planowaniem transportu oraz zmieniającymi się przepisami;
  • Znajomość czasu pracy kierowców oraz konwencji CMR;
  • Samodzielność i dobra organizacja pracy;
  • Wysokie zdolności komunikacyjne i interpersonalne;
  • Zdolności motywowania zespołu;
  • Certyfikat Kompetencji Zawodowych w Transporcie Drogowym Rzeczy;

OFERUJEMY

  • Stabilną i perspektywiczną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji;
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
  • Atrakcyjne wynagrodzenie, podstawa + premia oparta na celach indywidualnych i podległego zespołu;
  • Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8 – 16;
  • Kameralną i koleżeńską atmosferę w pracy;
  • Wsparcie systemów IT i narzędzi telematycznych w codziennych obowiązkach;
  • Ubezpieczenie grupowe;
  • Możliwość wszechstronnego rozwoju i zdobycia nowych kompetencji;
  • Prywatna Opieka Medyczna – Medicover
  • Niezbędne narzędzia do pracy w tym samochód służbowy;
  • Szkolenia podnoszące kwalifikacje
  • Nowoczesny park samochodowy wraz z własnym serwisem pojazdów ciężarowych, stacją kontroli pojazdów i stacją paliw.

APLIKUJ

W aplikacji proszę o umieszczenie klauzuli:

“Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez MoveON! Consulting Radosław Bugaj z siedzibą ul. Jasna 36/6, 43-190 Mikołów dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)”