Szczegóły
Dla naszego klienta firmy transportowo – spedycyjnej z 30 letnią tradycją specjalizującej się w transporcie międzynarodowym flotą własną pojazdów oraz spedycją międzynarodową. Poszukujemy osoby na stanowisko:
- Transport Manager
- Lokalizacja: Sucha Beskidzka
- Wynagrodzenie: 9 000 – 13 000 zł brutto
GŁÓWNE OBOWIĄZKI
- Planowanie i zarządzanie procesem transportowym;
- Zarządzanie zespołem dyspozytorów i spedytorów;
- Optymalizacja procesu transportowego z uwzględnieniem jak największej jej produktywności i efektywności kosztowej;
- Inicjatywa w poszukiwaniu sposobów zwiększenia przychodów i/ lub redukcji kosztów i eliminowania marnotrawstw;
- Analiza rentowności tras;
- Realizacja założeń, celów i wytycznych budżetowych;
- Nadzór nad wykorzystaniem i rozwojem programu TMS;
- Udział w tworzeniu procedur;
- Wdrażanie i nadzór nad realizowanymi projektami;
- Raportowanie wyników działu transportu;
- Weryfikacja poprawności KPI;
- Wprowadzanie w życie nowe, niekonwencjonalne i innowacyjne pomysły, dbając o ich realizacje;
- Współpraca z innymi działami firmy;
OCZEKIWANIA
- Wykształcenie wyższe np. ekonomia, logistyka, transport – warunek konieczny;
- Minimum 3 letnie doświadczenie w zarządzaniu działem transportu w firmie z własnym taborem przekraczającym 80- 100 samochodów – warunek konieczny;
- Znajomość języka angielskiego umożliwiającym swobodną komunikację w mowie i piśmie – warunek konieczny;
- Umiejętność zarządzania grupa podległych dyspozytorów, spedytorów i kierowców oraz monitorowanie ich pracy;
- Zdolności analityczne w obszarze kosztów transportowych;
- Poczucia odpowiedzialności za osiąganie wyznaczonych zadań i celów;
- Dobra znajomość rynku, zagadnień i procedur związanych z planowaniem transportu oraz zmieniającymi się przepisami;
- Znajomość czasu pracy kierowców oraz konwencji CMR;
- Samodzielność i dobra organizacja pracy;
- Wysokie zdolności komunikacyjne i interpersonalne;
- Zdolności motywowania zespołu;
- Certyfikat Kompetencji Zawodowych w Transporcie Drogowym Rzeczy;
OFERUJEMY
- Stabilną i perspektywiczną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji;
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
- Atrakcyjne wynagrodzenie, podstawa + premia oparta na celach indywidualnych i podległego zespołu;
- Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8 – 16;
- Kameralną i koleżeńską atmosferę w pracy;
- Wsparcie systemów IT i narzędzi telematycznych w codziennych obowiązkach;
- Ubezpieczenie grupowe;
- Możliwość wszechstronnego rozwoju i zdobycia nowych kompetencji;
- Prywatna Opieka Medyczna – Medicover
- Niezbędne narzędzia do pracy w tym samochód służbowy;
- Szkolenia podnoszące kwalifikacje
- Nowoczesny park samochodowy wraz z własnym serwisem pojazdów ciężarowych, stacją kontroli pojazdów i stacją paliw.
W aplikacji proszę o umieszczenie klauzuli:
“Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez MoveON! Consulting Radosław Bugaj z siedzibą ul. Jasna 36/6, 43-190 Mikołów dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)”